روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

آمار شناورهای تحویل شده در سال 2017 میلادی اعلام شد

آمار شناور هایی که در سال جاری میلادی به ناوگان جهانی ملحق شدند، اعلام شد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۰۷۷
آمار شناورهای تحویل شده در سال 2017 میلادی اعلام شد
به گزارش گروه بین الملل مانا، به گفته VesselsValue، تعداد یک هزار و 220 فروند شناور از میان دو هزار و 440 فروند که قرار بوده است در سال جاری میلادی تحویل داده شوند، تحویل مالکان شناورها و به آب انداخته شد. 
این گزارش ادامه داد: از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، تقریبا 70 درصد از میزان سفارش حمل کننده های گاز مایع نفتی LPG  به مالکان تحویل داده شده است، رقمی که حکایت از بالاترین میزان تحویل در سال جاری میلادی را دارد. افزون بر این، در بخش فله برها و تانکرها به ترتیب 68 و 63 درصد از مجموع سفارش ها به آب انداخته شده اند.
از سوی دیگر، ناوگان کشتی کانتینری و حمل کننده های گاز مایع طبیعی LNG به ترتیب شاهد تحویل 50 و 49 درصد از شناورها بوده اند. ناوگان فله خشک کوچک نیز با فاصله کمی از ناوگان LNG، در حدود 44 درصد از شناورهای سفارش داده شده و کشتی های یخچال دار نیز 33 درصد را تحویل گرفته اند.
در ادامه این گزارش آمده است: از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، بخش شناورهای فراساحل کمترین میزان تحویل را تجربه کرده است، به عبارت دیگر، تقریبا 90 درصد از شناورهای حفاری فراساحل متحرک باید تحویل داده شوند.
VesselsValue ادامه داد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم و شاهد سرعت کند تحویل شناورها به مالکان هستیم، بسیاری از بخش ها می توانند انتظار داشته باشند که در سال های آینده سهم بالای از شناورها به ناوگان جهانی ملحق شوند.
این گزارش در پایان نوشت: اگر مالکان چند هفته باقی مانده را صبر پیشه سازند و اجازه بدهند تحویل شناور در سال جاری انجام گیرد، سال جاری میلادی دیگر در شناسنامه عمر این شناورها لحاظ نخواهد شد.
برچسب ها: کشتی سازی مالکان
ارسال نظرات
آخرین اخبار