۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

برگزاری 40دوره آموزشی در چابهار

معاون طرح و توسعه بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴۰ دوره آموزشی با عناوین مختلف از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در سال 95 خبر داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۳۴۴۸
برگزاری 40دوره آموزشی در چابهاربه گزارش مانا ملک حسن پاد با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش در راستای توانمندسازی مدیران، کارشناسان و جهت گیری آموزشی اداره کل بنادر و دریانوردی در سال ۹۵، برای دوره های مختلف از قبیل بازاریابی، سرمایه گذاری و ترانزیت، برگزاری دوره نرم افزار کامفار در طرح های سرمایه گذاری، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت توسعه کسب و کار بوده است.
وی با اشاره به اینکه  در مجموع سال ۹۵ اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ۴۰ دوره آموزشی با عناوین مختلف برگزارکرد، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش فعالیت های بندری مهمترین اولویت های آموزشی بنادر و دریانوردی چابهار در سال ۹۶ سرمایه گذاری بدون ریسک است.
معاون طرح و توسعه بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: معاونت طرح و توسعه بندر همگام با سایر بخش های مرتبط، برنامه ریزی و اجرای دوره های زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی را در دستور کار قرار داده است.
برچسب ها: چابهار آموزش
ارسال نظرات
آخرین اخبار