به گزارش گروه بین الملل مانابه نقل از آلفالاینر، پس از اینکه خط کشتیرانی کره توانست برندۀ مزایدۀ خرید دارایی های شرکت کشتیرانی ورشکستۀ هانجین در مسیر آسیا-آمریکا به ارزش 31 میلیون و 400 هزار دلار شود تصمیم به ارائۀ خدمات کانتینری در اقیانوس آرام و فراسوی آن گرفت.
بر اساس این گزارش، دو خط کانتینری راه ارتباطیِ چین و بنادر کره را با کرانۀ غربی آمریکا فراهم می آورند.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به چرخش بندری خطوط کانتینری افزود: در حلقۀ اول، پنج فروند شناور به ظرفیت تقریبیِ چهار هزار و 200 TEU در بنادر نینگبو، شانگهای، لانگ بیچ، Busan، Kwangyang و نینگبو لنگر می اندازند. دومین خط کانتینری نیز با دارا بودن شش فروند شناور کانتینری به ظرفیت تقریبیِ شش هزار و 500 TEU به بنادر Xiamen، Shekou، Yantian، Busan، لانگ بیچ، Busan و Xiamen خدمات ارائه می دهند.
آلفالاینر در پایان گزارشِ هفتگی خود نوشت: علاوه بر ایجاد زنجیره ها در اقیانوس آرام و فراسوی آن، خط کشتیرانی کره تصمیم دارد با هدف اتصال کره به هند غربی و بازارهای آسیای جنوب شرقی سال آینده چندین خط در آسیا راه اندازی کند.