روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
از سوی کشتیرانی تایوان صورت گرفت :

اجارۀ ترمینال کانتینری کلون 20سال تمدید شد

گروه کشتیرانی اورگرین تایوان از توافق جدید خود با دولت پاناما مبنی بر تمدید قراردادِ اجارۀ ترمینال کانتینری کلون (CCT) در این منطقه به مدت 20 سال خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۵۸۷۲
اجارۀ ترمینال کانتینری کلون 20سال تمدید شدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از سی ترید، گروه کشتیرانی اورگرین تایوان قراردادی به موجب تمدید 20 سالۀ ترمینال کانتینری کلون با دولت پاناما پیش ازافتتاح کانال توسعه یافتۀ پاناما در روز 26 ژوئن امضا کرد.
اورگرین در گفتگو با یکی از سایتهای خبری در این باره گفت: تمدید 20 سالۀ قراردادِ اجارۀ ترمینال کانتینری کلون ضمن اینکه گامی مثبت برای توسعۀ خدمات شرکت به حساب می آید، جایگاه کانال پاناما بعنوان یک هاب حمل و نقل در کشورهای آمریکایی را نیز استحکام می بخشد.
این گزارش در ادامه افزود: ترمینال کانتینری کلون شناورهای کانتینری بزرگی را در خود جای می دهد و سه اسکله برای کانتینربرهای متوسط دارد. اسکلۀ شمارۀ چهار این ترمینال نیز در حال ساخت است تا راه ارتباطی آن با اسکلۀ سه را افزایش دهد. همچنین، طول این اسکله به 780 متر می رسد و می تواند دو شناور به ظرفیت بین 12 تا 14 هزار TEU را در خود جای دهد. اسکلۀ شمارۀ یک و دو نیز امکان پهلوگیری کانتینربرهایی تا ظرفیت پنج هزار TEU را دارد.
بر این اساس، اورگرین با تاکید بر ارتباط بین اسکلۀ سه و چهار گفت: این ارتباط مجموع ظرفیت جابه جایی کانتینرها را به طور سالانه در بندر کلون از یک میلیارد و 500 هزار TEU به دو میلیون و چهار هزار TEU می رساند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار