۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی چابهار درسال آینده

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۵۲
راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی چابهار درسال آینده به گزارش مانا؛ سیاوش رضوانی در کمیته خدمات رسانی به مسافران نوروزی که با حضور مسئولین هلال احمر، دریابانی، شهرداری و بخشهای دریایی و ایمنی و جستجو و نجات اداره کل برگزار شد گفت: از آنجا که تعداد مسافران نوروزی در بندر چابهارهر ساله رو به افزایش است خدمات رسانی مناسب در ایام نوروز از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: بنادر و دریانوردی چابهار اقداماتی برای ایام نوروز در دست اجرا دارد؛اهم از ساماندهی شناورها و نظارت بر آنها، نصب وسایل نجات غریق و نصب پلاکارد با توصیه های ایمنی به میهمانان نوروزی در سطح شهر، اعلام شماره اضطراری ، معرفی مکانهای شنا، اعلام محل تردد شناورهای تفریحی و یک فروند شناور ناجی به صورت آماده باش برای میهمانان برنامه ریزی شده است.
رضوانی تصریح کرد: جهت آشنایی مسافران با فعالیت های بندری و ترویج فرهنگ دریانوردی با اعلام زمان بازدید، گشت دریایی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.
رضوانی با اشاره به برنامه ریزی ها صورت گرفته و فراهم کردن بستر لازم برای راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی اظهار داشت: ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار