۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

ناو استرالیا در جستجوی هواپیمای مالزی

کشتی مجهز به زیردریایی بدون سرنشین استرالیا که مجهز به سیستم ردیاب جعبه سیاه هواپیما است امروز یکشنبه عازم منظقه جستجوی هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی شد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۷۰
ناو استرالیا در جستجوی هواپیمای مالزیبه گزارش مانا به نقل از پایگاه خبری «سی بی اس نیوز»، یک روز بعد از اینکه کشتی ها اشیایی را در اقیانوس هند یافتند تا بررسی کنند آیا این اشیا متعلق به هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی است یا خیر، یک کشتی جنگی مجهز به ردیاب جعبه سیاه این هواپیما امروز (یکشنبه) عازم استرالیا می شود تا به عملیات جست وجو برای یافتن این هواپیما بپیوندد.

بر اساس این گزارش، هنوز تایید نشده هیچ یک از این اشیا متعلق به هواپیمای مالزیایی بوده است یا خیر اما در این میان، یک هواپیمای نظامی چین که بخشی از منطقه جست وجو را رصد می کند، تعدادی شی شناور در دریا شناسایی کرده است. اما هنوز مشخص نشده که این اشیا به تحقیقات مربوط به هواپیمای 370 مربوط می شود.

بر اساس بیانیه سازمان امنیت دریایی استرالیا سه تا چهار روز به طول می انجامد تا کشتی جنگی استرالیا با نام «اوشن فیلد» به منطقه جست وجو برسد.

در این بیانیه آمده، علاوه بر ردیاب جعبه سیاه این هواپیما، این کشتی مجهز به زیردریایی بدون سرنشین و سایر تجهیزات ردیابی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار