۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

راه اندازی مسیر کشتی‌های رو- رو از ایتالیا به ترکیه از طریق یونان

یک شرکت خصوصی کشتیرانی متعلق به خانواده گریمالدی ایتالیا تصمیم دارد پس از گذشت یک ماه از راه‌اندازی مسیر Trieste-Ambarli Ro-Ro، بین ایتالیا و ترکیه با یک توقف میانی در بندر پاتراس یونان، این مسیر را بهبود بخشد.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۴

راه اندازی مسیر کشتی‌های رو- رو از ایتالیا به ترکیه از طریق یونان

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا و به نقل از bairdmaritime، به گفته مدیر گروه Grimaldi، این توسعه نه تنها ارتباط مستقیم بین یونان و ترکیه ایجاد می‌کند، بلکه ارتباطات بین این کشور‌ها و ایتالیا را نیز گسترش و بهبود می‌بخشد.

بر اساس این گزارش، سرویس جدید Trieste-Patras-Ambarli به زودی کاملاً عملیاتی خواهد شد و توسط کشتی‌های خواهر Eco Mediterranea و Eco Malta اداره می‌شود. این کشتی‌های هیبریدی Ro-Ro هر کدام دارای ظرفیت حمل‌و‌نقل بیش از ۵۰۰ کانتینر و خودرو هستند. همچنین، این کشتی‌ها به عنوان محبوب‌ترین کشتی‌های دوستدار محیط زیست در جهان شناخته می‌شوند و می‌توانند انتشار CO۲ را در هر واحد بار به نصف مقدار نسل قبلی کشتی‌های Ro-Ro کاهش دهند.

در ادامه این گزارش آمده است که در ترکیب سرویس حمل بار ایتالیا به ترکیه از طریق یونان، این مسیر از ونیز ایتالیا - باری ایتالیا - پاتراس یونان و از طریق حمل‌و‌نقل در بندر یونان می‌گذرد و امکان جابه‌جایی آسان محموله‌ها را به بندر آپولین ترکیه فراهم می‌کند. از سوی دیگر، ونیز به عنوان دروازه دیگری برای حمل‌و‌نقل باری که بین شمال ایتالیا و ترکیه از طریق همان مسیر عمل می‌کند، و چهار کشتی بین شمال ایتالیا و پاتراس یونان فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار