۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
مدیرعامل ایزوایکو مطرح کرد:

ساخت سکو‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی در ایزوایکو

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو ر گفت: اگر بتوانیم بازار کار داخلی را تقویت کنیم و کشتی‌ها را در داخل تعمیر کنیم، می‌توان بخش قابل توجهی از درآمدها را حفظ کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۹

ساخت سکو‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی در ایزوایکو

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سلمان ضربی در دیدار با نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اقدامات استراتژیک این مجتمع در جهت بهبود وضعیت شرکت اظهار کرد: در چهار سال گذشته، ۱۰ محور اصلی برای توسعه و بهبود عملکرد مجتمع تعریف شده که برخی از این محور‌ها شامل افزایش بهره‌وری، بهبود سیمای عمومی شرکت، تقویت برند ایزوایکو، و گسترش فعالیت‌های تعمیر و ساخت کشتی و شناور‌ها است.

مدیرعامل ایزوایکو ادامه داد: اکنون پروژه‌های متعددی در دست اجرا داریم، از جمله ساخت کشتی‌های ۱۴۵ متری، یدک‌کش‌ها و تعمیر کشتی‌هایی که تقریباً ۸۰ درصد ظرفیت ما را اشغال کرده‌اند.

ضربی تاکید کرد: اگر بتوانیم بازار کار داخلی را تقویت کنیم و کشتی‌ها را در داخل تعمیر کنیم، می‌توانیم بخش قابل توجهی از درآمد‌ها را حفظ کنیم.

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به ساخت سکو‌های نفتی و گازی و همکاری با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز، افزود: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی مانند توسعه میدان نفتی فروزان و فاز ۱۱ پارس جنوبی را در دست اجرا داریم و این پروژه‌ها از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردارند و می‌توانند نقش مهمی در تأمین انرژی کشور ایفا کنند.

وی به برنامه‌های آینده مجتمع اشاره کرد و گفت که این مجتمع قصد دارد در سال‌های آینده پروژه‌های بزرگی را در حوزه ساخت و تعمیر کشتی‌ها، سکو‌های نفتی و دیگر زیرساخت‌های دریایی انجام دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار