۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی هلال احمر در اسکله شیلات بندر دیر

فرماندار شهرستان دیر گفت: برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی هلال احمر در اسکله شیلات بندر دیر دو میلیارد تومان تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳

راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی هلال احمر در اسکله شیلات بندر دیر

 

یونس باربرز در گفت‌وگویی با خبرنگار مانا در بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم بندر دیر گردشگری دریایی دانست و و اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی اقدامات مهمی انجام شده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی هلال احمر در اسکله شیلات بندر دیر دو میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر هم نبود پایگاه نجات غریق را یکی دیگر از مشکلات این شهرستان دانست و تأکید کرد: ۱۱ خانه هلال در شهرستان فعال است و در ۱۰ مدرسه طرح ملی دادرس اجرا شده و ۳۶۰ نفر آموزش لازم را فرا گرفته‌اند.  

وی بیان کرد: با توجه به توریستی بودن شهرستان دیر، ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان در بخش‌های مختلف بسیار زیاد است و توسعه زیرساخت‌های امدادی در بخش‌های مختلف یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

باربرز، یکی از مشکلات هلال احمر این شهرستان را نبود ساختمان پایگاه امداد دریایی هلال احمر دانست و اضافه کرد: با پیگیری فرماندار دیر دو میلیارد تومان برای احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات دریایی بندر دیر اختصاص یافته است و حمایت مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای این مهم در حال تحقق می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار