۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

کشف بیش از ۲۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور لنج حامل بیش از ۲۱.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲

کشف بیش از ۲۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل بوشهر

 

سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در گفت‌وگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با تأکید بر مقابله قاطع با کالای قاچاق در سواحل استان و مرز دریایی خلیج‌فارس اظهار کرد: تمام شناور‌هایی که در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر تردد می‌کنند مورد رصد و پایش نیرو‌های مرزبانی استان قرار دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی لنج حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران مرزبانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق را در سواحل استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق از شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، یک‌هزار و ۸۶۰ دستگاه بی‌سیم دستی به همراه لوازم جانبی و دو هزار و ۲۶۹ عدد لوازم و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲۱.۵ میلیارد تومان برآورد کردند افزود: در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان شدند.

سرهنگ خسروی خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچگونه فعالیت غیرمجاز در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار