۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
فرمانده مرزبانی هرمزگان:

مرتکبان و بخشی از جامعه قاچاق سوخت را جرم نمی‌دانند/ توقیف ۴۵۰ فروند شناور در آب‌های هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۴۵۰ فروند شناور و ۱۱۵ دستگاه خودرو حامل سوخت و کالای قاچاق در آب‌های هرمزگان توقیف شده است.
کد خبر: ۹۹۸۶۸

مرتکبان و بخشی از جامعه قاچاق سوخت را جرم نمی‌دانند/ توقیف ۴۵۰ فروند شناور در آب‌های هرمزگان

 

به گزارش مانا از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به عملکرد این نیرو، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان هرمزگان کشف شده که بخش قابل توجه آن، مربوط به یکی از بزرگترین کشفیات این نیرو در استان بوده و طی آن سه میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

وی افزود: این کشفیات نشان دهنده عزم جدی این نیرو در مبارزه با قاچاق سوخت به عنوان یکی از عوامل اصلی ضربه زننده به اقتصاد کشور دارد.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سختی‌های مبارزه با قاچاق سوخت، افزود: یکی از چالش‌های مهم در برخورد با قاچاق کالا و سوخت در هرمزگان تلقی اشتباه مرتکبان قاچاق و بخشی از جامعه درباره قاچاق است.

سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: مرتکبان و بخشی از جامعه قاچاق را جرم نمی‌دانند و حتی آن را به عنوان شغل تلقی می‌کنند، با این وجود، برخورد با آن نیز با چالش‌های دیگری روبه‌رو شده است.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تاکید کرد: در همین مدت بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط مأموران دریابانی هرمزگان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد افزایش یافته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه طی گشت‌ها و عملیات‌های صورت گرفته، ۵۷۵ نفر دستگیر شده‌اند، ادامه داد: در مدت یاد شده، ۴۵۰ فروند شناور و ۱۱۵ دستگاه خودرو حامل سوخت و کالای قاچاق نیز در آب‌های هرمزگان توقیف شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار