۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

انتقاد نماینده بندرعباس از انتقال آب خلیج فارس

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، ابوموسی و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب خلیج‌فارس یک اقدام اشتباه است.
کد خبر: ۹۹۸۶۷

انتقاد نماینده بندرعباس از انتقال آب خلیج فارس

 

به گزارش مانا از بندرعباس، احمد مرادی در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون وزیر در امور آب برگزار شد، با انتقادات جدی در خصوص انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های دیگر، اظهار کرد: در پروژۀ انتقال آب از خلیج فارس هزاران میلیارد تومان هزینه شده و متأسفانه در طول این مسیر آسیب‌های جدی را به مزارع، مراتع و محیط زیست مردم وارد کرده است.

وی با اشاره به کمبود آب در روستاهای هرمزگان و بی‌عدالتی‌ها رخ داده، تصریح کرد: در جزایر علیرغم اینکه مردم وسط آب زندگی می‌کنند، اما در آرزوی آب آشامیدنی به سر می برند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در جزیره قشم بعضاً ۴۵ روز یکبار مردم آب شرب دارند، نسبت به بی‌عدالتی در تأمین آب شرب مردم در کشور انتقاد کرد.

مرادی با اظهار امیدواری به اصلاح رویکردهای غلط در دولت جدید، بیان کرد: این مسائل و مشکلات پیش آمده ناشی از ضعف مدیریت در کشور است که رنج‌های بسیاری را برای مردم پدید آورده است. امیدوارم در دولت جدید با تجدید نظرها، شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: مسائل زیست‌محیطی ناشی از فعالیت آبشیرین‌کن‌ها در سواحل نیز یک بحث جدی است که اگر اکنون به آن پرداخته نشود، به زودی به یک چالش جدی تبدیل می‌شود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار