۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

ممانعت فراجا از ۳۳۰۰ متر ساحل‌خواری در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک فقره زمین‌خواری و رفع تصرف ۳۳۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۴ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال در بلوار ساحل بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۷۵

ممانعت فراجا از ۳۳۰۰ متر ساحل‌خواری در بندرعباس

 

به گزارش مانا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، فردی که در بلوار ساحلی شهرستان بندرعباس اقدام به تصرف غیر‌قانونی اراضی ملی کرده بود را شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با حضور نماینده حقوقی و یگان حفاظت اداره متولی به محل مورد نظر اعزام شدند که با بررسی‌های میدانی انجام شده مشخص شد ۳۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی با شیوه و ساخت و ساز سوله و تعدادی اتاق و بخشی دیگر محل توقف پارکینگ قایق‌های صیادی به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم و متصرف احضار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سردار جاویدان با بیان این که با هماهنگی قضایی اراضی مورد نظر رفع تصرف شده است، گفت: ارزش اراضی دولتی رفع تصرف شده در این عملیات برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال عنوان شده است.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار