۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در سواحل کنگان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل مرزبانی یک فروند شناور لنج باری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال توقیف کردند.
کد خبر: ۹۹۴۲۸

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در سواحل کنگان


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران با تأکید بر مقابله مستمر با قاچاق کالا اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی دریابانی استان از حمل و ورود محموله بزرگ کالای قاچاق توسط یک فروند شناور لنج باری مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه شناور مورد نظر پس از هماهنگی قضائی با همکار عوامل دریابانی استان در سواحل شهرستان کنگان توقیف شد، افزود: از شناور توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل، لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانگی، کفش و دیگر تجهیزات کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شد، خاطر نشان کرد: در این راستا سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار سوسنی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خود داری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار