۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

برقراری امنیت پایدار در مرز‌های دریایی بوشهر

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر این استان را یکی از نقاط مهم، حساس و استراتژیک دانست و گفت: حضور مقتدرانه و با عزت مرزبانان در مرز‌های دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر سبب برقراری امنیت پایدار و احساس امنیت شده است.
کد خبر: ۹۹۲۲۷

برقراری امنیت پایدار در مرز‌های دریایی بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد زمان مشایخ در نشست تعاملی با فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانی، به‌عنوان خط مقدم دفاع از امنیت مرز‌های ایران اسلامی است اظهار داشت: بحمدالله با تدابیر فرمانده مرزبانی پرتلاش و مجاهدت‌های مرزبانی استان اقدامات بسیار خوبی در زمینه امنیت و مبارزه با قاچاق صورت گرفته است.

وی مأموریت و وظیفه مرزبانی را یک وظیفه حساس دشوار و در عین حال عبادت دانست و بیان کرد: بوشهر یکی از استان‌های استراتژیک و مهم محسوب می‌شود و به طبع آن، حراست از مرز‌های دریایی خلیج‌فارس بسیار حساس است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر حضور مقتدرانه و با عزت مرزبانان در مرز‌های دریایی خلیج‌فارس استان را سبب امنیت پایدار و احساس امنیت دانست و خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کنار مرزبانی در راستای اقتدار مرزبانان و امنیت مرز‌ها آماده هر نوع همکاری است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر هم ضمن تقدیر از همکاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت؛ استان بوشهر با دارا بودن بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز‌های دریایی با خلیج‌فارس و دارا بودن موقعیت استراتژیک کار مرزبانان را دشوار، ولی با تمام وجود در راستای تأمین امنیت مطلوب انجام وظیفه می‌شود.

سرهنگ عبدالله خسروی افزود: مرزبانی همواره در راستای استیفای حقوق مرزنشینان برای امنیت دریانوردی و مبارزه با قاچاق سازمان یافته کلان تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: افتخار مرزبانان خدمت بی‌منت به مردم و مرزنشینان و دفاع از حقوق آنان در حوزه مرزی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: با تعامل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در راستای خدمت به مردم عزیز، امیدواریم بتوانیم اقدامات مهم و لازم را انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار