روز جهانی دریانورد بر دریانوردان دریادل مبارک باد

      
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

تبدیل سواحل مکران به هاب توزیع کالا

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حوزه حمل و نقل یکی از مسائل مهم زمان و هزینه‌های حمل است می‌توان از ظرفیت موجود برای تبدیل سواحل مکران به هاب توزیع کالا استفاده کرد.
کد خبر: ۹۹۰۵۷

تبدیل سواحل مکران به هاب توزیع کالا

 

به گزارش مانا، حمیدرضا محمدحسینی تختی روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این ایستگاه کنترل دریایی به عنوان پشتیانی از منطقه کوه مبارک را کنترل و پایش تردد شناورهای ورودی و خروجی و تامین ایمنی آنها عنوان کرد.

وی ادامه داد: راستای ارتقای ایمنی تردد دریانوردی، مرکز کنترل و ترافیک دریایی مکران با تامین تجهیزات مخابراتی و نیروی انسانی متخصص به همت اداره کل بنادر و دریانوردی استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ادامه داد: اشتغال یکی از موضوعات اساسی ساحل‌ نشینان به خصوص سواحل مکران به عنوان مرکز بزرگ اقتصادی و هاب انرژی است.

محمدحسینی تختی بیان کرد: منطقه کوه مبارک از نظر وجود مخازن نفتی و پهلوگیری کشتی حامل مواد سوختی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و پشتیبانی از آنها به لحاظ بعد مسافت کوتاهی تا بندر بونجی می‌تواند نقش به‌سزایی در راهبری شناورهای حامل مواد نفتی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار