۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵

آغاز مطالعات اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری در بوشهر

رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مطالعات به روزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر کشور از استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۹۰۱

آغاز مطالعات اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری در بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کاظم صالحی در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور سرایی مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامه‌های سازمان و شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: طرح مطالعات به روزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی بنادر اکنون در مرحله شناخت است تا از این طریق نقطه نظرات مشتریان، صاحبان کالا، شرکت‌های کشتیرانی دریافت شود.

وی بیان کرد: نخستین دور پیمایش ویژه به روزرسانی و اصلاح ساختار تعرفه‌های خدمات بندری و دریایی در استان بوشهر و با حضور در بنادر بوشهر، عسلویه و خارگ انجام شده است.

رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در نشست با جامعه هدف تعرفه خدمات بندری و دریایی نتایج بسیار ارزشمند و مهمی حاصل شد و پیشنهادات دریافت شده در پروسه مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صالحی ادامه داد: تعرفه از لحاظ کارکردی به طور صِرف جنبه مالی ندارد چراکه تعرفه ابزاری است که حوزه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاری و مدیریتی را در بر می‌گیرد.

وی گفت: در این فرایند باید رضایتمندی مشتریان و همچنین مسائل اجتماعی و کلان اقتصادی کشور لحاظ شود و همچنین حوزه خدمات سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد مورد توجه جدی قرار گیرد.

صالحی اضافه کرد: تعرفه از منظر سیاست‌گذاری مقوله چند وجهی است و تلاش داریم در خروجی مطالعات، تضاد منافع بین ذی‌نفعان به شکل بهینه به یک نقطه تعادلی و مطلوب برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار