۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

معرفی مشاور شورای عالی صنایع دریایی و رئیس کارگروه ورزش‌های دریایی و ساحلی

رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور در حکمی دکتر محمد رحیمی را به‌عنوان مشاور شورای عالی صنایع دریایی و رئیس کارگروه ورزش‌های دریایی و ساحلی منصوب کرد.
کد خبر: ۹۸۵۲۰

معرفی مشاور شورای عالی صنایع دریایی و رئیس کارگروه ورزش‌های دریایی و ساحلی


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد مهدی سالاری در صدور حکم انتصاب دکتر محمد رحیمی به عنوان مشاور شورای عالی صنایع دریایی و رئیس کارگروه ورزش‌های دریایی و ساحلی اظهار کرده است: با استفاده از تمام ظرفیت‌های دبیرخانه و بهره‌گیری از همه توان بخش خصوصی و دولتی به ویژه فعالان حوزه ورزش‌های دریایی و ساحلی همه اهتمام و تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف این کارگروه بکارگیری نمایید.

رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اضافه کرد: تعریف و تبیین حلقه‌های کلیدی زنجیره‌های ارزش و تأمین ورزش‌های دریایی و ساحلی در راستای موضوع یابی و فعال شدن کارگروه با مرتفع‌سازی خلاء‌های موجود طرح‌های توسعه و شناسایی نظام‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی مورد توجه قرار گرفته شود.

سالاری بیان کرد: تعریف و تعیین راهبری پروژه‌های پیشران بر‌اساس اولویت‌های کشور با رویکرد حل مسائل و شناسایی و طراحی لازم مورد توجه قرار گرفته شود.

المپیاد ورزش‌های دریایی، ساحلی کشور‌های اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر از ۲۴ فروردین به مدت ۷ روز به پاسداشت شهدای خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

رشته‌های ساحلی و دریایی در این مسابقات شامل ۱۲ رشته از جمله والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال، کاتا، بدمینتون، سنگ‌نوردی بسکتبال ۳ به ۳، قایقرانی، تنیس سااحلی، پدل بورد، فوتوالی وکشتی ساحلی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار