۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

کشف ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی کشف شده است گفت: در طرح رعد ۱۳ تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.
کد خبر: ۹۸۳۷۲

کشف ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در جمع خبرنگاران در بوشهر از اجرایی شدن طرح رعد ۱۳ با هماهنگی دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خبر داد و اظهار داشت: در ۱۰ روز گذشته با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی راهداری، اپتیکی، راهدار‌های تیزرو مانند شناور‌های ۶۰ فوت و نیرو‌ها و مأموران مجرب و ورزیده تیم‌ها، انواع محموله‌های مختلف قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه طرح رعد ۱۳ ادامه دارد گفت: در ۱۰ روز گذشته در عملیات طرح رعد ۱۳ تاکنون ۳۵ فروند لنج مملو از کالای قاچاق که این محصولات در کشور با کیفیت بهتر وجود دارد کشف شد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از توقیف ۳۱ فروند قایق حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: ۸۳ فروند خودروی سبک قاچاق از داخل تعدادی شناور کشف شده است.

سردار گودرزی با اشاره به کشف ۵۷ دستگاه انواع کامیون در اجرای طرح رعد ۱۳ خاطرنشان کرد: در این راستا دو دستگاه خودرو دامپتراک مورد استفاده در معادن، یک دستگاه لودر و ۳۲۱ قبضه سلاح جنگی و شورشی کشف شده است.

وی از کشف بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در طرح رعد ۱۳ خبر داد و تصریح کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این عملیات کشف شد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی کشف شده است گفت: ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه در طرح رعد ۱۳ تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

گودرزی اضافه کرد: این کالا‌های قاچاق شامل انواع لوازم آرایشی، اقلام ضد فرهنگی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، غذای حیوانات خانگی و صد‌ها قلم بی‌سیم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار