۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
پل‌مه:

زمان هم‌افزایی در حوزه کریدور شمال-جنوب فرارسیده است

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: هدف از برگزاری دوره چهارم همایش اقتصاد دریامحور ایران یافتن راهکار‌های توسعه، هم‌افزایی و اجرایی شدن منافع کریدور شمال-جنوب است.
کد خبر: ۹۸۳۳۹

زمان هم‌افزایی در حوزه کریدور شمال-جنوب فرارسیده است

به گزارش خبرنگار مانا؛ مسعود پل‌مه که در آیین گشایش همایش اقتصاد دریا-محور، کریدور شمال-جنوب سخن می گفت، با بیان اینکه اعتقاد داریم بیش از ۲۲ سال است موفق نشده‌ایم ظرفیت لازم را در بهره‌برداری از کریدور را ایجاد کنیم، تصریح کرد: طبق مطالعات صورت گرفته از سوی بخش‌خصوصی که نتایج آن را در این همایش شاهد خواهیم بود،‌ نقاط قوت و ضعف و راهکارهای هم‌افزایی بازگو و بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور به اصلاح ساختارها در راستای تقویت ترانزیت و حوزه حمل‌و‌نقل کشور، خاطر نشان کرد: در همین راستا بخش‌خصوصی نیز نقاط قوت خود را از حالت بالقوه به بالفعل رسانده و برای سرمایه‌گذاری همه‌جانبه در همه بخش‌های مدیریتی و اجرایی حوزه کریدور شمال-جنوب ورود کرده است.

پل‌مه به حضور مهمانان خارجی در همایش اقتصاد دریامحور ایران اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم در این همایش با ذی‌نفعان خارجی کریدور به شکلی از هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای ایجاد یک فرآیند بُرد-بُرد دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است، همایش اقتصاد دریامحور ایران، کریدور شمال-جنوب طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار