۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی این استان خبر داد و گفت: بر اثر این مخاطره ارتفاع موج خلیج‌فارس در برخی مناطق ساحلی استان بوشهر به ۳ متر خواهد رسید.
کد خبر: ۹۸۲۷۵

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی بوشهر

 

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر از اعلام هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان خبر داد و اظهار داشت: این هشدار دریایی تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

وی از افزایش ارتفاع موج دریا در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: سرعت وزش باد در استان به ویژه بر روی دریا تا ۵۵ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تداوم سرعت وزش باد تا روز پنجشنبه هفته جاری بر روی خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: در این مدت دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

شکوهی‌پور با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در خلیج‌فارس تأکید کرد: در این مدت برای پیشگیری از حوادث احتمالی به سبب اختلال در فعالیت‌های دریایی از تردد شناور‌ها به ویژه قایق‌های تفریحی و صیادی جلوگیری شود.

وی غرق شدن شناگران، شناور‌های سبک و نیمه‌سنگین و پاره شدن تور‌های صیادی را از جمله مخاطرات این هشدار دریایی دانست و خاطرنشان کرد: تمهیداتی برای پیشگیری از هرگونه خسارت و حوادث احتمالی اندیشیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار