۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

افزایش ۱۱۵ درصدی کشف سوخت قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش ۱۱۵ درصدی میزان کشفیات سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۹ ماه امسال میزان کشفیات قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۸۰۷۵

افزایش ۱۱۵ درصدی کشف سوخت قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر

سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از تقویت ناوگان دریایی مرزبانی استان  خبر داد و اظهار داشت: در دو مرحله شناور جدید و پیشرفته به ناوگان مرزبانی استان بوشهر الحاق یافته است.

وی شناور الحاقی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر را نیمه سنگین و سبک دانست و تصریح کرد: اکنون این مرزبانی می‌تواند در همه اعماق دریایی خلیج‌فارس و گستره آبی استان بوشهر گشت‌زنی کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، پایداری امنیت در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: خلیج‌فارس به ویژه مرز دریایی استان بوشهر از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است و به‌صورت شبانه‌روزی مرزبانان در دریا گشت‌زنی می‌کنند.

سرهنگ شرفی با اشاره به توقیف ۱۲۵ شناور حامل کالای قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر گفت: ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق در ۹ ماه امسال ۹۲۷ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی از کشف ۵۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد: در ۹ ماه سال گذشته ۲۴۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در استان بوشهر کشف شد و امسال در این مدت میزان کشفیات گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان توسط مأموران مرزبانی به ۵۳۳ هزار لیتر رسیده است.

شرفی با بیان اینکه میزان کشفیات سوخت قاچاق در ۹ ماه امسال ۱۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است خاطرنشان کرد: میزان جریمه محکومیت‌های قاچاقچیان که توسط دستگاه قضا استان بوشهر صادر شده ۱۵۸ میلیارد تومان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار