روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

تجهیز بنادر ابوظبی به فنّاوری‌های جدید

گروه بنادر ابوظبی در جهت برنامه سرمایه‌گذاری مستمر خود در راه‌حل‌های نوآورانه برای بهبود ایمنی، امنیت و بهره‌وری، قصد دارد یک سیستم پیشرفته اطلاعات مدیریت ترافیک وسایل نقلیه دریایی را در فعالیت‌های خود در امارات متحده عربی به‌کار گیرد.
کد خبر: ۹۶۷۷۳

تجهیز بنادر ابوظبی به فنّاوری‌های جدید

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر نیوز؛ این فنّاوری جدید در بنادر خلیفه، زاید، آزاد، مصفح و منطقه الظفره در امارات متحده عربی پیاده‌سازی خواهد شد.

با اجرای این فنّاوری جدید، انتظار می‌رود که توانایی گروه بنادر ابوظبی در نظارت مستقیم بر بار‌ها از مرکز فرماندهی در بندر خلیفه در فواصل تا ۳۰۰ کیلومتر بهبود یابد.  

بر‌اساس این گزارش، این اقدام جدیدترین تلاش گروه بنادر ابوظبی برای اجرای راه‌حل‌های دیجیتالی پیشرفته در کشور است.

طبق گفته گروه بنادر ابوظبی این اقدام، جدیدترین تلاش گروه بنادر ابوظبی برای اجرای راه‌حل‌های دیجیتال پیشرفته در کشور است. علاوه بر این توسعه VTMIS پیشرفته و کاملاً یکپارچه است تا نیاز حیاتی برای ایجاد یک سیستم جامع بندری بهبود یافته و اطمینان از ایمنی زندگی در دریا حاصل شود.

علاوه بر این، سیستم با ترکیب ابزار‌هایی مانند: رادار، دوربین مداربسته، رادیو، سیستم‌های هواشناسی، دستگیره‌های جهت‌یاب رادیویی و برج‌ها، اطمینان از یکپارچگی و پیوند دادن تمام دارایی‌ها در محیط بندری و دریایی را تضمین می‌کند. این اقدام به مدیران بندر، داده‌های زمان واقعی ارائه می‌دهد و ارتباط کشتی به کشتی و کشتی به ساحل را بهبود می‌بخشد.

«عمار الشیبه» مدیرعامل واحد دریایی گروه بنادر ابوظبی و گروه Safeen گفت: گروه بنادر ابوظبی این سرمایه گذاری را در پیشرفته‌ترین مدیریت ترافیک کشتی انجام داده است. سیستم اطلاعاتی VTMIS برای به حداکثر رساندن ایمنی، امنیت و کارایی بنادر و عملیات دریایی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار