۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور در بندر عامری این استان و کشف محموله ۳۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۱

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از تشدید طرح مبارزه با قاچاق در سواحل و مرز دریایی خبر داد و اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرز‌های این استان باشیم.
وی افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل تردد شناوران در نوار ساحلی، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر عامری شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ شرفی در ادامه تصریح کرد: با بررسی دقیق شناور توقیفی، ۱۰ دستگاه موتور لنج دریایی و دیگر تجهیزات کشف شد که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
 فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری هفت متهم در این عملیات گفت: در راستای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، دریابانان این فرماندهی از هیچگونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا، ارز، مواد مخدر و سوخت بدون هیچ اغماضی در جهت حمایت از تولیدات داخلی استوارانه ایستادگی می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار