۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

توقیف ۳ فروند لنج متخلف صیادی در استان بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف سه فروند لنج متخلف به دلیل عدم رعایت حریم صیدگاهی و ورود به آب‌های استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۳

توقیف ۳ فروند لنج متخلف صیادی در استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی در حفاظت از زیستگاه آبزیان و برخورد با تخلف صیادی اظهار داشت: حفظ حریم صیدگاهی برای رفاه حال صیادان استان بوشهر در دستور کار یگان حفاظت منابع آبزیان قرار دارد.

وی از توقیف سه فروند لنج متخلف به دلیل عدم رعایت حریم صیدگاهی و ورود به آبهای استان بوشهر خبر داد.

به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر نیروهای عملیات دریایی این یگان از پایگاه حفاظت منابع آبزیان بوشهر در گشت مشترک با پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان دیّر و در حوزه استحفاظی این شهرستان موفق شدند سه فروند لنج خروجی از استان هرمزگان را به دلیل عدم رعایت محدوده صیدگاهی و همچنین به کارگیری بدون مجوز اتباع بیگانه توقیف کنند که جهت سیر مراحل قانونی به اسکله شهرستان دیّر انتقال داده شدند.

غلامی ادامه داد: به دلیل محدودیت ذخایر و صیدگاه‌های تعیین شده، ضرورت دارد تمامی شناورها محدوده صیدگاهی درج شده در مجوز را رعایت کنند زیرا در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار