۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

اصلاح خدمات دریایی برای تردد شناور‌ها در بندر عسلویه

مدیر بندر و دریانوردی عسلویه از اصلاح فرآیند مرتبط با خدمات دریایی در تردد شناور‌ها در بنادر و پایانه‌های منطقه عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۰

اصلاح خدمات دریایی برای تردد شناور‌ها در بندر عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور طیبی با بیان اینکه شهرستان عسلویه از ظرفیت و قابلیت‌های مهمی در عرصه تردد شناور‌های تجاری، صادراتی و خدماتی برخوردار است اظهار داشت: در این راستا برای بهبود خدمات‌رسانی به شناورها، فرآیند ارائه خدمات دریایی به شناور‌ها در ورود و خروج آن‌ها در بنادر و پایانه‌های منطقه عسلویه اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح خدمات دریایی منطقه به منظور بهبود و ارتقاء خدمات مؤثر، بازنگری شده است خاطر نشان کرد: در راستای توسعه بنادر و پایانه‌های منطقه در نوار ساحلی شهرستان عسلویه و تسهیل در ورود و خروج شناورها، فرآیند خدمات اسنادی مرتبط با این موضوع در سیستم جامع دریایی سازمان به روزرسانی شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه افزود: با این اقدام علاوه بر نظم دهی به تردد شناور‌ها در بین بنادر، قانون ملی نظارت کامل بر امور کشتیرانی ساحلی و بازرگانی و تامین ایمنی عبور و مرور شناور‌ها توسط سازمان بنادر و دریانوردی در آب‌های ساحلی به نحو مطلوب تری محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار