۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
رئیس انجمن دوستی ایران و چین:

نرم‌افزار گردشگری انجمن دوستی ایران و چین به‌زودی رونمایی می‌شود

رئیس انجمن دوستی ایران و چین توسعه روابط با چین را مورد اشاره قرار داد و گفت: صنعت گردشگری یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا نرم‌افزار گردشگری انجمن دوستی ایران و چین به‌زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۲

نرم‌افزار گردشگری انجمن دوستی ایران و چین به‌زودی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علاءالدین بروجردی در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های داخلی مشکلات ویژه‌ای برای فعالان اقتصادی فراهم کرده است گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین به توانمندی و ظرفیت‌های کشور چین پرداخت و بیان کرد: چین علاوه بر تامین مایحتاج داخلی، نقش مهمی در صادرات به کشور‌های مختلف جهان دارد.

وی ادامه داد: کشور چین از نظر فنّاوری و تکنولوژی ظرفیت چند برابری نسبت به کشور‌های پیشرفته اروپایی و آمریکایی دارد.

رئیس انجمن دوستی ایران و چین افزود: خط چین هراسی و چین ستیزی با اتاق فکر در آمریکا و کشور‌های غربی ایجاد شده است.

بروجردی توسعه روابط در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا نرم‌افزار گردشگری انجمن دوستی ایران و چین به‌زودی رونمایی می‌شود.

وی ظرفیت‌های استان بوشهر در ابعاد گوناگون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر باید زمینه توسعه زیرساخت‌های این صنعت افزایش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار