۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۴۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در جنوب استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل ۴۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل تقی در جنوب استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۳

کشف ۴۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در جنوب استان بوشهر

سرهنگ ستاد یدالله شرفی در گفت‌وگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه مرز دریایی در استان بوشهر به صورت مستمر رصد و پایش می‌شود اظهار داشت: با افزایش ناوگان شناوری نیرو‌های مرزبانی امکان حضور مأموران در اعماق مختلف خلیج فارس فراهم شده و با هرگونه تخلف در این منطقه برخورد می‌شود.

وی از کشف کالای قاچاق از یک شناور باری خبر داد و بیان کرد:  مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در بندر نخل تقی در جنوب استان بوشهر متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: از این شناور ۲۴۰۰ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۵۱۰ ثوب پوشاک، یک هزار عدد لوازم آرایشی، ۲۰۰ عدد لوازم جانبی رایانه، یک هزار عدد ساعت مچی، ۷۰ دستگاه لوازم خانگی و ۲۰ دستگاه وسایل مخابراتی کشف شد.

شرفی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۴.۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ضمن توقیف شناور دو متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال مهار تورم و رشد اقتصادی است تأکید کرد: یکی از راهکار‌های مهم تحقق این شعار مقابله با کالای قاچاق است که عزم مرزبانان در راستای مبارزه قاطع با قاچاق و اجرای تحقق شعار سال جدی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار