۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

فراخوان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به تجار برای حمل بار صادراتی به ونزوئلا

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی مبنی بر ضرورت توجه ویژه به بازار‌ کشورهای آفریقایی و توسعه تجارت با آمریکای لاتین، اعلام کرد: ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مصمم‌تر از گذشته نسبت به تداوم خط منظم حمل بار صادراتی به کشور‌های آفریقایی و آمریکای لاتین در سال ۱۴۰۲ اقدام خواهد کرد و آمادگی کامل برای حرکت سومین کشتی به مقصد بنادر ونزوئلا در اردیبهشت ماه سال جاری را دارد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰

فراخوان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به تجار برای حمل بار صادراتی به ونزوئلا

به گزارش روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی ایشان در حرم مطهر امام رضا (ع) مبنی بر ضرورت توجه ویژه به بازار‌های آفریقایی و توسعه تجارت با آفریقا، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ مصصم‌تر از گذشته نسبت به تداوم خط منظم حمل بار صادراتی به ونزوئلا و  کشور‌های آفریقایی اقدام خواهد کرد.

بر این اساس، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با فعال سازی خط منظم حمل بار صادراتی از ایران به مقصد ونزوئلا از سال گذشته به صورت اعزام کشتی هر سه ماه یکبار، این آمادگی را دارد تا مطابق با برنامه از پیش تعیین شده و در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری، نسبت به اعزام سومین کشتی این خط در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ اقدام نماید.

همچنین این شرکت با دارا بودن امکانات حمل‌و‌نقل جاده‌ای و ریلی، قادر است محمولات صادراتی را به طور مستقیم از درب کارخانه‌های تولیدی در اقصی نقاط کشور به مقصد تعیین شده حمل نماید.

بر این اساس، خط مذکور با نرخ‌های کرایۀ رقابتی و برنامه سفر منظم، تاکنون دو سفر به انجام رسانده و شناور سوم نیز قرار است اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به مقصد ونزوئلا اعزام گردد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌و‌نقل چند‌وجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به طور مستقیم از درب کارخانجات واحد‌های تولیدی در اقصی نقاط کشور، به مقاصد تعیین شده اعزام نماید و با تجار، فعالان اقتصادی و صاحبان بار در زمینه تناژ و کرایه حمل، رایزنی‌هایی صورت دهد تا در نهایت، حمل بار به مقصد این کشور، برای فعالان اقتصادی مقرون به صرفه گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار