۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

حضور همزمان ۴ ناوگروه ارتش در آب‌های بین المللی/ ارتش همچنان جهادی و انقلابی است

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: امروز نیروی دریایی در سراسر آب های بین‌المللی و همه اقیانوس‌های این کره خاکی اعم از اطلس،هند و آرام حضور فعال دارد.
کد خبر: ۹۵۵۸۵

حضور همزمان ۴ ناوگروه ارتش در آب‌های بین المللی/ ارتش همچنان جهادی و انقلابی است

به گزارش مانا به نقل از  خبرگزاری فارس، امیر دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در گفت‌وگویی رسانه ای به مناسبت در پیش بودن 29 فروردین روز بزرگداشت ارتش، اظهار کرد: 29 فروردین ماه سالروز سربلندی و سرافرازی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و شهدای ارتش گواهی بر عزت و سربلندی این نیرو است.

به گفته وی، امروز این نیروی الهی در همه عرصه های سازندگی، مردم یاری و حفظ تمامیت ارضی با قدرت در حال انجام وظیفه و جانفشانی است و چشمان همیشه بیدار این سربازان ولایت لحظه ای از انجام ماموریت خود غافل نخواهد بود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ادامه داد: امروز نیروی دریایی در سراسر آب های بین‌المللی و همه اقیانوس های این کره خاکی اعم از اطلس، هند و آرام حضور فعال دارد و هم اکنون بالغ بر چهار ناوگروه نیروی دریایی راهبردی در نقاط مختلف دنیا شامل دو اقیانوس هند و اطلس، تنگه باب المندب و دریای سرخ در حال دریانوردی و تامین خطوط مواصلاتی است. 

دریاداردوم وظیفه اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دیپلماسی دفاعی به تصویر کشیده است و همانطور که نیروی دریایی با قدرت در حال انجام ماموریت است منطبق با آن سایر نیروی های چهار گانه ارتش با عزمی راسخ در حال تلاش برای دفاع از بصیرت امنیتی، دینی و ارزش های ایرانی- اسلامی هستند.

 وی در پایان ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مخلص و سرافراز ارتش اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی مطالعه زندگی و اخذ الگو و سرمشق از این شهید والا مقام را بر همگان واجب دانست.

عکس: ناو دنا در آغوش ناو جماران در آفریقای جنوبی

ارسال نظرات
آخرین اخبار