۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بنادر بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه پایگاه دریابانی بنادر شمالی استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳

کشف ۶۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بنادر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با تأکید بر تشدید در مبارزه با کالای قاچاق در بنادر و نوار ساحلی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دو فروند شناور تجاری را به ظن داشتن کالای قاچاق در اسکله بنادر ریگ و دیلم شناسایی و توقیف کردند.
وی از کشف صد‌ها قلم کالای قاچاق از این شناور‌ها خبر داد و افزود: مأمورین در بررسی دقیق شناور‌های توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۱۷۰ طاقه معادل ۱۲ هزار متر پارچه، ۲۷ عدد قطعات و موتور خودرو، ۵۰ دستگاه لوازم خانگی برقی، ۹۰۰ دستگاه ساعت مچی دیجیتال، ۲۴۰۰ عدد اسباب بازی و صد‌ها قلم کالای قاچاق کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش محموله کشف شده قاچاق را افزون بر ۶۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در همین راستا  دو متهم به جرم قاچاق کالا دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار