۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

نشست تخصصی حمل و نقل چندوجهی برگزار شد

نشست تخصصی حمل و نقل چندوجهی برگزار شد
نشست تخصصی حمل و نقل چندوجهی(Multimodal Transport) ، با هدف طرح چالش ها و بیان راهکارهای حمل سراسری بهینه ، به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱

به گزارش مانا، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی هدف از برگزاری نشست تخصصی حمل‌و‌نقل چندوجهی را توجه به ضرورت نقش آفرینی هرچه بیشتر متصدیان حمل‌و‌نقل چندوجهی و بارفرابران ملی در ارتقا ارائه کیفیت خدمات لجستیکی و کاهش هزینه و زمان سیر محمولات ترانزیتی در قلمروی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد .

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین توسعه مناسبات ترانزیتی در کریدور شمال - جنوب با کشورهای هند و روسیه و بیان مشکلات و چالش‌های فراروی توسعه حمل‌و‌نقل چندوجهی و راهکارهای ارائه خدمات حمل سراسری بهینه را از دیگر اهداف این نشست برشمرد.

در این نشست تخصصی که نمایندگان وزارت راه و شهرسازی‌، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران‌، تشکل‌های صنفی دست اندرکار در حوزه‌های لجستیک‌، حمل‌و‌نقل دریایی‌، حمل‌و‌نقل جاده‌ای‌، حمل‌و‌نقل ریلی، اتاق بازرگانی و همچنین تعدادی از شرکت های توانمند در ارائه خدمات حمل درب به درب (Door to Door) حضور داشتند‌، درباره توسعه تعامل و همکاری با تجار و بازرگانان و فعالان حمل و نقلی کشورهای روسیه و هند نیز بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار