۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امنیت دریا و اقیانوس را با استفاده از تجهیزات ایرانی برقرار کرده‌ایم

امیر دریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه امروز امنیت ما در وسط آتش و جنگ خناسان برقرار است گفت: نظام مقدس ما به برکت جوانان خود، تجهیزات به روز را در اختیار دارد و این نمایش اقتدار ایران است.
کد خبر: ۹۵۰۶۰

امنیت دریا و اقیانوس را با استفاده از تجهیزات ایرانی برقرار کرده‌ایم

به گزارش مانا به نقل از خبرگزاری فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب شهید غلامعلی بایندر در سالن شماره 2 پردیس سینما بهمن سنندج که به همت حوزه هنری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خرسندم که در این روز مبارک در زادگاه خود و بین مردم همیشه قهرمان کردستان حضور داشته باشم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان مرد: در تقارن دهه فجر امسال و ماه رجب قطعاً رموزی وجود دارد که امیدوارم اولین آن توسعه و پیشرفت و آرامش مردم باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که امام راحل در ایران اسلامی رقم زد در دنیا بی‌نظیر و تکرار نشدنی است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران جزو انقلاب‌هایی است که زبانزد است و همچنان در تمام دنیا در حال تحلیل است و تلاش می کنیم این راه پر افتخار را ادامه می‌دهیم‌.

 دریادار ایرانی گفت: آنچه امروز در ایران زمین رخ می‌دهد قطعاً با سکانداری مقام معظم رهبری است که همه جهانیان در مقابل ایشان زانو زده‌اند‌‌ و تدابیر ایشان را دنبال و تحلیل می‌کنند.

وی اذعان کرد: ۲۲ بهمن روز بزرگی برای ایرانیان است و تمام دنیا چه در این روز و چه در روزهای دیگر چشمان به ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امنیت ما در وسط آتش و جنگ خناسانی برقرار است و همرزمان ما در اقیانوس‌ها در هزار کیلومتر دورتر این امنیت را در اولویت اول برای  اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کشوری که از دریا استفاده نکند و مرزهای آبی نداشته باشد در خفگی ژئوپلتیکی است، خاطر نشان کرد: امروزه کشور ما از این نعمت برخوردار است و از شمال و جنوب به دریا و دیگر کشورهایی راه دارد و می‌تواند صورت مستقیم حضور داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هر مکانی که دریا باشند می‌توانند حضور پیدا کنند، اما اصل این مهم استفاده از تجهیزات است.

دریادار ایرانی گفت: در دنیا ۴۴ کشور است که مرز دریایی ندارد و امروز نظام مقدس ما بر برکت جوانان خود تجهیزات به‌روز در اختیار داده و ما به عنوان سرباز این را هدایت می‌کنیم اگرچه، این کار راحتی نیست چراکه با پرچم پرافتخار ایران اسلامی است اما یادمان باشد این نمایش اقتدار ایران است.

وی در ادامه سخنانش به مقام شهید بایندر اشاره کرد و گفت: بالاترین درجه لایق این شهید بزرگوار است چرا که وی الگوی استکبارستیزی و استعمارستیزی است.

دریادار ایرانی اظهار کرد: عرصه دریا و توسعه آن نیاز به تجهیزات دارد و این شهید گرانقدر برای این هدف تلاش کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این شهید بر همین مبنا و برای پیشرفت نیروی دریایی تلاش کرد اما از طرف شاه به این شهید خیانت شد و همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، مظلومانه به شهادت رسیدند.

دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی در تلاش است که مقبره این شهید گرانقدر را در خرمشهر جابه جا و جایگاه در خور شأن این شهید مهیا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار