۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

برگزاری چهاردهمین نمايشگاه تخصصي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت ۴ روز در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس در عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴

برگزاری چهاردهمین نمايشگاه تخصصي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي

مهرداد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر اظهار داشت: مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر به شمار می‌رود که با هدف تقویت ارتباط میان سازندگان داخلی و صنایع پالایشگاهی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایجاد شده است.

وی با اشاره به بزرگترین رویداد استانی سالانه در حوزه انرژی گفت: چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به مدت چهار روز در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس در عسلویه برگزار می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر گفت: همزمان با سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین برترین سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در به ویژه در حوزه‌های مرتبط با داخلی سازی و مجموعه‌های دانش‌بنیان در فضایی به گستره شش هزار مترمربع در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

ابراهیمی اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه ضمن برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های دو جانبه و چند جانبه قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی به منظور استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی میان شرکت‌های ایرانی و صنایع عظیم مستقر در منطقه منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به جهاد اقتصادی و اقدامات شبانه‌روزی که این روز‌ها از سوی مهندسان و متخصصان صنعت نفت و گاز کشورمان در این منطقه حیاتی به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور به منظور استمرار تولید در جریان است، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که ۱۶۰ شرکت حضور دارند، زنجیره‌ای کامل از فعالیت‌های شرکت‌های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش در خواهد آمد.

ابراهیمی  اضافه کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و پتروشیمی از نهم تا دوازدهم  بهمن ماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس (عسلویه) پذیرای متخصصان مدیران و فعالان عرصه نفت و گاز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار