۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

اجرای کلیه الزامات ملی و بین المللی کالا‌های خطرناک در بنادر ایران

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی پیشگیری از حوادث و ارتقای سطح ایمنی کالا‌های خطرناک از مرحله اولیه بخش تولید تا مقصد، توسط آموزش را از اهداف نشست استاندراد‌ها و الزامات کالا‌های خطرناک بیان کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۷

اجرای کلیه الزامات ملی و بین المللی کالا‌های خطرناک در بنادر ایران

به گزارش مانا، عبدالله جعفری در همايش تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در چارچوب وظایف و ماموریت‌های حاکمیتی در زمینه های ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی، رویکردهای نوین و جدیدی را برای کالاهای خطرناک در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و‌ دریانوردی اعلام نمود: در این همایش حوزه های اجرایی و کلیه الزامات ملی و بین المللی مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: رویکرد معاونت بندری در این همایش، توجه ویژه و علمی به مباحث نگهداری و انبارش کالاهای خطرناک و هماهنگی‌های لازم بین شرکت های دولتی و خصوصی در تمامی مراحل و فرایندهای تولید، مصرف، بازرگانی، حمل‌ونقل از جمله: جاده‌ای، ریلی، دریایی، هوایی و چندوجهی است.

جعفری، هدف از برگزاری این نشست را پیشگیری از حوادث و ارتقای سطح ایمنی کالاهای خطرناک از مرحله اولیه بخش تولید تا مقصد، توسط آموزش عنوان کرد.

مدیرکل HSE سازمان بنادر همچنین از برگزاری همایش ویژه ای از این دست با سایر فعالان امور بندری در سال آینده خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار