۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
در سال جدید میلادی؛

سه کشتی شرکت بزرگ مسافری از دور خارج می‌شوند

شرکت کارناوال کروز برنامه خود برای بازنشسته کردن قدیمی‌ترین و کوچکترین کشتی خود AIDA AURA را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۷۵۴

سه کشتی شرکت بزرگ مسافری از دور خارج می‌شوند


به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از فلت­مون؛ کارناوال برنامه خود برای بازنشسته کردن قدیمی‌­ترین و کوچک­ترین کشتی کروز خود به نام AIDA AURA بیست ساله را اعلام کرده است. این کشتی تا پایان سپتامبر سال جاری میلادی از سرویس کارناوال خارج خواهد شد.

کارناوال اعلام کرد که سه کشتی کروز را تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی از خدمات خود حذف خواهد کرد. انتظار می‌­رود که AIDA AURA یکی از کشتی‌هایی باشد که به دلیل سن و اندازه‌اش حذف شود. کارناوال اعلام کرده است که دو کشتی دیگر که قرار است حذف شوند از Costa Cruises هستند.

گفتنی است؛  AIDA AURA در حال حاضر در اطراف آفریقای جنوبی در حال گشت و گذار است، جایی که فصل خداحافظی آن در ۹ ژانویه از کیپ‌تاون آغاز می‌­شود. این کشتی تا سپتامبر در چندین سفر خواهد بود. بازدید‌های آن شامل فلات نروژ، سواحل اسکاتلند، شهر‌های تاریخی سراسر اروپای شمالی، ایسلند، گرینلند وغیره خواهد بود.

AIDA AURA در ۱۲ آوریل ۲۰۰۳ میلادی در روستوک آلمان نام­گذاری شد. AIDA اعلام کرده است که این کشتی در زمان خود بیش از ۸۰۰ سفر دریایی را تکمیل کرده و بیش از یک میلیون مسافر را در شرکت کارناوال جابه‌­جا کرده است.

مشخص نیست که آیا این کشتی به یک خط کروز دیگر ارائه می‌شود یا به نوع دیگری از اپراتور‌ها مانند خدمات کشتی فروخته می‌­شود و یا صرفاً اوراقی می‌شود.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار