۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف بیش از ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای توقیف ۵ فروند شناور در بنادر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵

کشف بیش از ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۵ شناور در  بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال‌آفرینی و مبارزه با قاچاق و در اجرای تدابیر سلسله مراتب با تشدید اقدامات کنترلی در مرز استان، تمرکز بر شناور‌های حامل کالای قاچاق و ممنوعه با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای تعداد پنج فروند شناور حامل قاچاق کالا توقیف شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده حجم زیادی از کالای قاچاق شامل بیش از دو هزار متر پارچه، یک هزار و ۵۰۰ عدد لوازم یدکی خودرو، پنج هزار ثوب پوشاک، یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ... که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.
سرهنگ شرفی با بیان اینکه شش متهم در سیر مراحل قانونی مراجع قضایی هستند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان یادآور شد: پدیده قاچاق کالا از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی مرزبانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار