۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان؛

ششمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه افتتاح شد

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی در عسلویه با ۱۱۰ شرکت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۲

ششمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی در عسلویه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار  مانا از بوشهر، دبیر برگزاری ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز پالایش و پتروشیمی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی هزاران محصول فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند اظهار داشت: در ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعال دارد.

حسن دریس‌زاده هدف از افتتاح این نمایشگاه را ارتباط میان صنعتگران، تامین کنندگان و صاحبان صنایع دانست و بیان کرد: ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در مدت چهار روز تا ۳۰ آذر برپا است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت کنندگان در این رخداد نمایشگاهی را شرکت‌های دانش بنیان تشکیل می‌دهند افزود: شرکت‌های داخلی از سراسر کشور با ارائه توانمندی‌های خود، تجهیزات مورد نیاز صنایع را تأمین می‌کنند.

رئیس پارک علم و فنّاوری خلیج فارس بوشهر هم  در آئین آغاز به کار نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز، پتروشیمی پارس جنوبی اظهار کرد: تجاری‌سازی دستاورد‌های شرکت‌های فنّاور و دانش بنیان سبب بهره‌مندی صنایع عظیم نفت و گاز از تولیدات داخل به‌جای نمونه‌های خارجی می‌شود.

رزمی‌نیا با اشاره به تلاش‌های پارک علم و فنّاوری بوشهر برای برگزاری نمایشگاه ساخت داخل تصریح کرد: این نمایشگاه حاصل دسترنج، خلاقیت و نوآوری نخبه‌های این سرزمین است. این همایش از بهترین اتفاقاتی است که برای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور برای حضور در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار