۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر:

بزرگترین محموله قاچاق اسلحه و مهمات در اروندکنار کشف شد

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف بیش از ۲۷ هزار عدد فشنگ جنگی در عملیاتی در اروند‌کنار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۳

بزرگترین محموله قاچاق اسلحه و مهمات در اروندکنار کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به شناسایی قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرز عراق، اظهار داشت: با توجه رصد اطلاعاتی مبنی احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی قاچاقچیان سلاح و کشف محموله آنان خاطرنشان کرد: مرزداران با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با دو نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق مواجه که در عملیاتی موفق به کشف محموله قاچاق اسلحه و مهمات آن‌ها شدند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و قایق و دستگیری دو نفر قاچاقچی افزود: مرزبانان در پاک‌سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک قبضه کلت کمری و ۲۷ هزار گلوله جنگی از جمله ۲۴ هزار گلوله کلت کمری و سه هزار فشنگ اسلحه کلاش را کشف کردند.

کشاورز به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به‌صورت شبانه‌روزی اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور برخورد قاطع با هر گونه تجاوز مرزی، تردد غیرمجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پاسداران مرزبانان، با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هر گونه تحرک قاچاقچیان می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار