۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

مسابقات قهرمانی قایقرانی ماراتن کشور در بندرعباس برگزار شد

مسابقات قهرمانی قایقرانی ماراتن کشور در بندرعباس برگزار شد
رئیس تربیت بدنی ارتش گفت: مسابقات قهرمانی قایقرانی ماراتن کشور در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۴

به گزارش مانا، سرتیپ دوم حسین امیدی ضمن تبریک هفتم آذر ماه سالروز حماسه آفرینی های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: برنامه های مختلفی به مناسبت هفتم آذرماه در سراسر کشور برگزار شد. از جمله این برنامه ها، مسابقات سنگ نوردی در باشگاه عقاب تهران در سطح کشوری که منتخبین جهت شرکت در مسابقات نیروهای مسلح و مسابقات سیزم سال آینده آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: همایش‌های پیاده روی و مسابقات قایقرانی از دیگر برنامه های صورت گرفته در راستای تکریم و نکوداشت روز ارزشمند هفتم آذر ماه بوده است، که در سطوح کشوری و نیروی دریایی انجام شده است.

سرتیپ دوم امیدی خاطرنشان کرد: مسابقات قایقرانی صبح دو‌شنبه به میزبانی منطقه یکم نداجا در قالب ۱۹ تیم و ۵۲ شرکت کننده برگزار شد. شرکت کنندگان از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند. در این دوره از مسابقات تیم های قایقرانی نیروهای مسلح و تیم قایقرانی استان هرمزگان شرکت کردند، که در مسافت ۲۰ کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: ورزش های کاربردی در ارتش اعم از قایقرانی، شنا، تیراندازی، نجات غریق و کوه نوردی از مؤلفه ها و ملزومات رزم تلقی شده و اهمیت ویژه ای را در آمادگی جسمانی کارکنان ارتش به همراه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار