۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

گالوی درحال تبدیل شدن به دروازه‌ای برای اتصال به شمال اروپا

شرکت ایسلندی فاریس قراردادی را با شرکت جهانی تأمین‌کننده سیستم کابل فیبر نوری زیردریایی SubCom برای نصب سیستم کابلی IRIS منعقد کرده است که ایسلند را به اروپای شمالی متصل می‌کند.
کد خبر: ۹۴۲۹۷

گالوی درحال تبدیل شدن به دروازه‌ای برای اتصال به شمال اروپا

به گزارش مانا به نقل از اوشن نیوز؛ شرکت ایسلندی ارائه دهنده خدمات مخابراتی Farice در هفته جاری اعلام داشت؛ دارای دو کابل زیردریایی است که ایسلند را به اروپای شمالی متصل می­‌کند؛ سیستم کابلی مخابرات زیردریایی IRIS که گالوی را به ایسلند و بعد به دانمارک و شمال اروپا متصل می­‌کند، اکنون در مرحله نهایی پیاده سازی خود است.

سیستم IRIS در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آماده بهره برداری خواهد شد و سومین سیستم کابل فیبر‌نوری زیردریایی است که ایسلند را به اروپا متصل می­‌کند. این سیستم کابلی پتانسیل ارتباطی بیشتر و اتصالات کم تأخیری را از ایسلند به اروپا بین ریکیاویک و دوبلین فراهم می­‌کند.

سواحل غربی ایرلند و گالوی در سال ۲۰۱۹ به عنوان مرکز کابل‌­های مخابراتی بین‌‍­المللی تعیین شد که افزایش دسترسی به شبکه­‌های زمینی در سراسر کشور را فراهم خواهد کرد.

سیستم کابلی مخابرات زیردریایی یکپارچه در ایسلند و اروپا؛ تقویت شبکه و اتصال جامع، متنوع و ایمن نقاط ارتباطی شبکه فاریس در ایسلند و اروپا را فراهم می­‌کند.

این کابل مدرن مخابراتی با ظرفیت بالا، گالوی را به ایسلند متصل می­‌کند. سیستم مخابراتی شرکت فاریس در گالوی، ارتباط مستقیم با ظرفیت بالا را به ایسلند و همچنین اروپای شمالی را از طریق دانمارک فراهم می‌کند و به افزایش ظرفیت و اتصال در منطقه گالوی کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار