۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

ساخت سکوی تفریحی در تنکابن

ساخت سکوی تفریحی در تنکابن
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تأسیس و ساخت سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان تنکابن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳

 به گزارش  مانا، محسن مصطفایی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با ساخت این سکو،  در نوار ساحلی شهرستان تنکابن موافقت کرده است.

وی افزود: بر اساس این مجوز،  سرمایه گذار بخش خصوصی، مجاز است نسبت به تأسیس و ساخت سکوی شمع و عرشه با راه دسترسی به طول تقریبی ۶۳۰ متر در دو بال شرقی و غربی و ۱۶ سکوی فرعی با مشخصات تعیین شده و رعایت کلیه قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون‌های الحاقی مرتبط،  اقدام نماید.

مصطفایی تصریح کرد: این مجوز طبق تأیید اعضای کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی و بر اساس موافقت ارگان‌های ذی‌ربط استان مازندران صادر شده است.

گفتنی است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوز‌های سازه‌های دریایی می‌توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار