۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه بررسی شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: نشست بررسی مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه با حضور نمایندگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲

مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه بررسی شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار با اشاره به بررسی مشکلات فعالان بخش حمل‌و‌نقل دریایی اظهار کرد: برگزاری نشست هم‌ اندیشی با حضور شرکت های کشتیرانی، ظرفیت ارزشمندی برای جمع بندی مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع آنها بود.

وی بیان کرد: در نشست ویژه شرکت‌های کشتیرانی برخی از مشکلات به صورت فوری برطرف شد و برخی نیز به طور تلفنی حین برگزاری نشست از مسئولان مربوطه در استان مورد پیگیری قرار گرفت.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ادامه داد: در ارتباط با برخی از مشکلات شرکت‌های کشتیرانی نیز مقرر شد نماینده مدیرکل با همراهی اداره بندر و دریانوردی گناوه پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

جوکار اظهار کرد: در مجموع با برگزاری نشست ویژه شرکت‌های کشتیرانی نتایج مطلوبی برای گره‌ گشایی از مسائل و مشکلات آنان حاصل شد که در آینده نیز در صورت نیاز نسبت به برگزاری چنین نشست‌هایی اقدام خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مسئولان بخش‌های مختلف اداره بندر گناوه، نماینده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و کارشناس مسئول حوزه مدیریت و بنادر تابعه، نماینده اداره فاوای اداره کل، نماینده شرکت ترمینال اپراتور و همچنین نمایندگان شرکت های کشتیرانی فعال در بندر گناوه حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار