۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

بازدید نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل روسیه از بندر شهید رجایی

بازدید نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل روسیه از بندر شهید رجایی
یک هیئت ۲۶ نفره متشکل از تجار و نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل لجستیک روسی روز شنبه با حضور در بندرشهید رجایی از مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور آشنا شدند.
کد خبر: ۹۴۱۹۸

به گزارش مانا، آشنایی با ظرفیت‌های دریایی و بندری ایران در استان هرمزگان به عنوان مهم‌ترین استان ساحلی کشور، شناخت خطوط مواصلاتی بنادر شمال ایران (امیرآباد، انزلی و آستارا) و تقویت کریدور شمال جنوب و نیز توسعه مبادلات تجاری و ترانزیتی هند، آسیای جنوب شرقی از طریق بنادر ایران به روسیه از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها بود.

بازدید از دو ترمینال کانتینری، پایانه‌های فله مواد معدنی، ترانزیت، تجهیزات و طرح‌های توسعه این بندر و همچنین نشست با شرکت‌های بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بخشی از برنامه‌های این گروه تجاری روسی در این بندر بود.  

در این بازدید که "حسین عباس‌نژاد" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان این هیئت تجاری را همراهی کرد، امکانات بندر شهید رجایی برای ترانزیت محصولات روسی مورد بررسی قرار گرفت.

 منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی دارای دو هزار و ۴۰۰ هکتار مساحت، ۲۲۰ هکتار محوطه بارانداز و ۲۴ هکتار انبار مسقف، ۱۳ اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و فله، ۹ اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و نفتی، هشت اسکله کانتینری درحال تجهیز و هفت اسکله کانتینری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار