۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

تزریق ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات برای حل مشکلات صنایع دریایی بوشهر

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ۷۵۰ میلیون دلار برای حل مشکلات صنایع شناورسازی استان بوشهر به این صنعت تزریق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۶

تزریق ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات برای حل مشکلات صنایع دریایی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد هادی رستمیان در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تعیین حریم سواحل و بهره‌گیری از ظرفیت صنعت دریا محور خصوصاً صنعت کشتی سازی برای رونق فرصت‌های اشتغال پایدار تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در حاشیه نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر عنوان کرد: در این نشست علاوه بر پیگیری و بررسی دستورکار‌های جلسه، بر اهمیت تعیین حد مبنا و حریم سواحل استان بوشهر با هدف اجرای کامل طرح جامع ICZM تأکید شد.

وی با اشاره به توانمندی صنعت کشتی سازی استان بوشهر در ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار در حوزه‌های صنعتی و گردشگری صنعت افزود: با توجه به اینکه انجام طرح‌های مطالعاتی پیش از آغاز مراحل اجرایی آن اهمیت بسزایی دارد.

رستمیان بیان کرد: در این نشست از دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه‌های مختلف حاکمیتی خواسته شد که بررسی‌های لازم و مطالعات کارشناسی به منظور تسریع در انجام طرح‌های مذکور به عمل آورند.

وی با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دریافت ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات به صورت سالیانه ۲۵۰ میلیون دلار درخصوص جایگزینی شناور‌های ساخت خارج می‌باشد که با توجه به اهمیت موضوع و نقش موثر آن در این صنعت پیگیری‌هایی در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار