۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

خروج خودرو‌های ترانزیتی از گمرک بندر دیر به قطر

خروج خودرو‌های ترانزیتی از گمرک بندر دیر به قطر
رئیس گمرک بندر دیر گفت: ۳۸ خودرو سواری، ون و اتوبوس از طریق کشور ترکیه ترانزیت و از طریق گمرک بندر دیر با یک فروند شناور به مقصد کشور قطر برای برگزاری مسابقات جام جهانی قطر بارگیری شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۵

به گزارش مانا، فضل الله احمدی اظهار داشت: گمرک این بندر به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و برای جلوگیری از ایستایی کالا در زمان ممکن و با توجه به موقعیت مناسب مکانی و بارگیری مناسب خدمات لازم ارائه می‌کند.

وی افزود: در زمان حاضر زیرساخت اسکله تجاری و باری بندر دیر بسیار مناسب و برای ورود و خروج خودروهای صادراتی، وارداتی و ترانزیت نسبت به سایر گمرکات شهرستان‌ها در موقعیت خوبی قرار دارد.

رئیس گمرک بندر دیر اضافه کرد: با توجه به اینکه نزدیک به 9 رویه در این گمرک فعال است و استاندار، فرماندار و نماینده مجلس هم به‌صورت مستمر پیگیری توسعه زیرساخت‌ها هستند ارتقا گمرک دیر به اداره کل ضروری است.

احمدی از انتقال خودرو از بندر دیر به کشور قطر در راستای برگزاری جام جهانی فوتبال خبر داد و خاطرنشان کرد: 38 خودرو ون، سواری و اتوبوس که از طریق کشور ترکیه ترانزیت شده است از مسیر گمرک بندر دیر با یک فروند شناور به مقصد کشور قطر برای برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی قطر بارگیری شد.

صادرات از بندر دیر به قطر افزایش یافت

فرماندار دیر مسیر این بندر با بنادر قطر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بندر دیر به نسبت سایر بنادر ایران، کوتاه‌ترین فاصله را با بندر الرویس قطر دارد و حجم و ارزش صادرات کالا و ‌محصولات امسال از بندر دیر به قطر افزایش چشمگیری یافته است.

یونس باربرز تصریح کرد: گمرک و بندر دیر مورد توجه هیئت عالی رتبه تجاری قطر قرار دارد و در نیمه دوم سال جاری، صادرات کالا از بندر دیر به کشور قطر افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار