۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف بیش از ۶۰۰ میلیارد یال کالای قاچاق از یک شناور در آب‌های بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور و کشف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اسکله لاور ساحلی بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۱

کشف بیش از ۶۰۰ میلیارد یال کالای قاچاق از یک شناور در آب‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از شناسایی محموله قاچاق  در یک شناور باری  خبر داد و  اظهار داشت: با رصد اطلاعاتي و انجام اقدامات عملياتي در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پايگاه درياباني بوشهر در اسکله لاور ساحلی، موفق شدند یک لنج باري حامل بار سنگین کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.
 وی با بیان اینکه شناور به صورت غیرمجاز اقدام به بارگیری کالای ملوانی از کشور‌های همسایه به مقصد اسکله لاور می‌نمود، افزود: در بررسي از شناور توقيفي؛ ۲۳۰ دستگاه قهوه‌ساز، ۲۶۷ هزار عدد ابزارآلات، ۷۳۰ دستگاه انواع اسپیکر، سه هزار و ۹۰۰ عدد چراغ قوه، بیش از ۸۰۰ طاقه پارچه، ۱۹۶ کارتن لوازم آشپزخانه، ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد قطعات لامپ ال ای دی، ۳۴۰ کیسه گردو، ۹ هزار کیلوگرم بادام هندی، ۱۰۰ تخته پتو و دیگر تجهیزات به ارزش ۶۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال کشف شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگيري دو نفر و تحويل آنها به مراجع قضائي، اظهار داشت: مرزباني استان در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري "مدظله العالی" در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمايت از توليدات داخلي جدي است و با مخلان پديده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار