۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

پیام مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی فرا رسیدن " روز خبرنگار" را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۲۹
پیام مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار

 به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، مهندس محمدرضا مدرس‌خیابانی در این پیام با اشاره به نامگذاری هفدهم مردادماه به عنوان "روز خبرنگار" خاطر نشان کرد:  سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.
 
گرامی باد یاد و خاطره تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش کردند و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی قرار دادند تا پیام آور حق و عدالت باشند و در این راه پرافتخار به لقاء الهی برسند.
 
وی در این پیام آورده است: خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‏‌تر است، مسئول‌‏تر است. مسئول در قبال خاک ارزشمند این کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات الهی، مسئول در قبال منافع ملی و مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏‌ای بیگانگانی که برای لطمه زدن به ارزش های والا و الهی این کشور کمر همت بسته اند؛ آنانی که مبدع و طراح شدیدترین تحریم های اقتصادی بر علیه مردم ایران هستند و در برابر خواست و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده اند. 
‏ 
وی  تصریح کرد: خبرنگاران فهیم، متعهد و پرتلاش این مرز و بوم، راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس، دفاع از ارزش های الهی و حفاظت از منافع ملی می دانند و در مسیری گام برمی دارند که جز رضایت حضرت حق را در آن نمی‌بیند
مدرس خیابانی در ادامه پیام خود ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی و روز خبرنگار که امسال با عاشورای حسینی مصادف گشته اظهار داشت: از خداوند متعال خواستارم تا در مسیر رساندن پیام حق و حقیقت به مخاطبان همچون حضرت زینب(س)، توفیق نصیب راهتان باشد.
 
شایان ذکر است، بر اساس تقویم رسمی کشور، هفدهم مردادماه مصادف با سالگرد شهادت شهید محمد صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای گرامی‌داشت فعالیت اصحاب رسانه و خبر به عنوان "روز خبرنگار" تعیین شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار