۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

افزایش شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

شاخص شادی دریانوردان پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح در برخی مقاطع دو سال اخیر، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از ۵.۸۵ به ۷.۲۱ (از 10.00) افزایش یافت که شامل تمام سطوح صنعت دریانوردی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵

افزایش شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲


به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ موسسه The Mission to Seafarers که این نظر‌سنجی را انجام داده، گزارش داد با واکسیناسیون بیشتر، تغییرات مکرر خدمه، افزایش دستمزدها، اصلاحیه‌های جدید کنوانسیون کار دریایی و کاهش بحران کووید ۱۹، میزان افزایش خوشبینی دریانوردان علی‌رغم بحران روسیه و اوکراین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی  در بین دریانوردان رضایت بخش بود.

در این گزارش آمده است پس از گذشت دو سال از همه‌گیری کووید ۱۹ دریانوردان کم کم در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به عرصۀ زندگی پا گذاشته و وارد مرحله جدیدی از زندگی شدند.

ناگفته نماند که این نظر‌سنجی در زمانی انجام شد که محدودیت‌ها در سراسر جهان کاهش یافته بود و دریانوردان می‌توانستند آزادانه به ساحل و محل زندگی خود بروند که این حرکت بسیار مفید بر شادی آنان شور و حال خاصی بخشید.

داده‌های مؤسسه The Mission to Seafarers نشان می‌دهد که دریانوردان با استفاده از مرخصی ساحلی و امکانات رفاهی بسیار خوشحال بودند چرا‌که می‌توانستند به راحتی به تمام مراکز دریانوردی و غیر‌دریایی رفت و آمد کرده و به زندگی خود سر‌و سامان جدیدتری ببخشند.

در ادامه این گزارش آمده است گردهمایی‌های هفتگی، برگزاری آزمون‌ها، انجام ورزش، رفتن به سینما و مراکز تفریحی همراه خانواده در زمان مرخصی به شادی دریانوردان بیشتر کمک کرده است.

در ادامه این نظر سنجی آمده است اگرچه به ندرت در بین دریانوردان نا‌امیدی و یا احساس سرخوردگی به چشم می‌خورد با این حال شاخص‌های عمده نشان از افزایش شادی در بین دریانوردان دارد.

در پایان این گزارش آمده است تمام شاخص‌ها بیانگر روحیۀ مثبت گسترده‌تر در بین دریانوردان است و در مقطع سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ همه چیز به خوبی پیش رفته با این حال به نظر می‌رسد افزایش محدودیت‌های جدید روی شاخص شادی دریانوردان  در آینده تأثیر بگذارد.
افزایش شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

افزایش شاخص شادی دریانوردان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲

ارسال نظرات
آخرین اخبار