۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

۲۴۰۰ فروند کشتی تحت تأثیر تحریم‌های جهانی علیه روسیه قرار دارند

۲۴۰۰ فروند کشتی روسی و یا متعلق به سایر خطوط کشتیرانی جهانی تحت تأثیر نحریم‌های ناشی از بحران روسیه قرار دارند که شامل ممنوعیت ورود به بنادر، عدم دریافت گواهینامه ایمنی، نداشتن امکان بارگیری کالا، توقیف‌های اجباری و... می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۳۲۸

۲۴۰۰ فروند کشتی تحت تأثیر تحریم‌های جهانی علیه روسیه قرار دارند

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ شرکت فنّاوری تضمین دریایی  میس مارین  مستقر در انگلیس اعلام کرد بر اساس محاسبات صورت گرفته در مجموع تعداد ۲۴۰۰ فروند کشتی به صورت فردی از تحریم‌های اعمال شده توسط غرب علیه روسیه دچار مشکل هستند که در میان آن‌ها کشتی‌های روسی و غیر‌روسی به چشم می‌خورد.

 در این گزارش آمده است اگر‌چه بسیاری از این کشتی‌ها با استفاده از فرصت‌ها و محدودیت‌ها ضمن دور زدن تحریم‌ها و دور کردن مسافت‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند با این حال هر آن احتمال می‌رود حکم توقیف آن‌ها صادر شود. ضمن اینکه برخی از آن‌ها کالا‌های خود را در بنادر تخلیه  نکرده بلکه در مناطقی دور از چشم  مأموران  مبادرت به این کار می‌کنند. 

 بر اساس این گزارش "دو‌مینیک نایت هاردی" مدیر‌عامل میس مارین در این زمینه گفت:  یافته‌های تحلیلگران و پژوهشگران ما نشان می‌دهد اگر‌چه در بعضی مواقع تحریم‌ها جدی گرفته نمی‌شود و دور زدن تحریم‌ها تا حدودی عادی شده است با این حال تحریم همچون بختکی بر سر کشتی‌ها دائم جولان می‌دهد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار